OFICIALI DEUTSCH NEPAL BIOGRAFIJA
   
 

1990-1991 metais Peter Anderson nusivylęs bendru kūrybiniu darbu su kitais žmonėmis, nusprendė neieškoti kompromisų ir pradėjo savo muzikinį projektą Deutsch Nepal. Pirmą irašą, kuris vadinosi “Deflagration of Hell”, išleido Cold Meat Industry bendrovės padalinys SOUNDSOURCE. Tiražas siekė 200 kasečių, o  tuo laikmečiu toks tiražas buvo itin ženklus.

Netrukus su Deutsch Nepal užmezgė ryšius ką tik įkurta olandų muzikos leidybinė bendrovė Staalplat. Po metų  kasetę perleido CD plokštelės formatu, o prieš tai Cold Meat Industry vadovas Roger Karmanik spėjo išleisti kitą Deutsch Nepal kompaktinę plokštelę, pavadinimu “Benevolence”. Šis albumas galutinai suformavo Deutsch Nepal garsinę koncepciją, kurią būtų galima apibūdinti kaip tamsią ambientinę, atmosferinę muziką, sukeliančią klausytojui įvairius vaizdinius ir keistas asociacijas. Šalti industriniai garsai primena šaltą žiemą, ledynus, kuriuose sklinda keisti šnabždesiai ir ritualinių būgnų aidai, panardinantys į hipnotinį transą. Panašių asociacijų sukelia ir trečiasis Deutsch Nepal albumas “Tolerance”, išleistas 1994 metais, jau minėtos olandų bendrovės Staalplat.

 Susidomėjimas Deutsch Nepal muzika sparčiai augo. Dar tais pačiais metais Deutsch Nepal su grupe In Slaughter Natives buvo pakviesti koncertuoti Europoje. Vokietijoje pasirodymus organizavo leidybinė bendrovė ART KONKRET, Italijoje OLD EVROPA CAFÉ.

Važiuodami iš gastrolių Deutsch Nepal ir In Slaughter Natives, garsioje Amsterdamo įrašų studijoje VPRO, atliko gyvo garso sesiją radijo stotyje, o vėliau, tais pačiais metais, šios sesijos įrašus, CD formatu, limituotu tiražu išleido bendrovė Staalplat. Įrašas tapo serijos “Mort aux Vaches” dalimi, tad CD plokštelė taip ir buvo pavadinta.

Netrukus, garsiausia Italijos modernios muzikos leidybinė bendrovė OLD EVROPA CAFE, išleido Deutsch Nepal kasetę “Only Silence Among The Filthy”, o po to ir kitą - “The Silent Ėarth”. Sumanymas buvo sukurti trilogiją ir 2000m. jis buvo įgyvendintas - išleista paskutinė trilogijos dalis “Behing A Wall of Silence” kasetės formate.

Vėliau sekė daugybė įrašų, išleistų mažesniais formatais - tai 7 colių plokštelės, split plokštelės, bei daugybė kitų, kuriuos net būtų sunku visus paminėti.  Juos leido tokios garsios muzikos leidybinės bendrovės kaip TESCO ORGANISATION, NOISE MUSEUM, ANT-ZEN.

1996-ieji buvo gausių kelionių ir “gyvų” pasirodymų metai. Galima buvo pamanyti, kad leidybinė veikla  apmirė, tačiau leidybine prasme tai buvo  patys vaisingiausi metai nuo pat Deutsch Nepal įkūrimo. Kaip pavyzdį galima paminėti bendrą darbą su austrų projektu “The Moon Lay Hidden Beneath A Cloud” bei pirmąją  Deutsch Nepal “šalutinio” projekto FROZEN FACES plokštelę “Broken Sounds Of A Dying Culture”. Tais pačiais metais buvo pradėtas įrašinėti ir naujasis Deutsch Nepal albumas “Comprendido! Time Stop...And World Ending!”, kurį išleido Cold Meat Industry bendrovė, tuo metu pasaulyje jau plačiai išgarsėjusi savo modernia produkcija.

Pastarasis albumas buvo gerokai šiurkštesnis nei ankstesni Deutsch Nepal darbai. Peter Andersson prisipažino, jog tuo metu mąstė, kuriuo keliu vystyti projekto garsinę koncepciją. Buvo nuspresta palikti Deutsch Nepal skambesį, koks jis buvo ankstesniuose albumuose, o sunkesnes kompozicijas leisti kaip Frozen Face projektą. Tai tapo akivaizdu išgirdus vėlesnius Frozen Faces  albumus.

1997 m. vasarą  buvo pradėti įrašai kartu su projekto Der Blutharsch pagrindiniu nariu Albin Julius. Nežinoma, ar sesijų metu buvo daugiau vartojama alkoholinių gėrimų, ar kuriama muzika, tačiau netrukus Albin’o bendrovė išleido dešimties colių vinilinę plokštelę “Apocalyptic Climax”.

Vėliau leidybinė kompanija STAALPLAT išleido dar vieną CD plokštelę “Erosion”. Diską kritikai apibūdino kaip patį tamsiausią ir depresyviausią ambientinį darbą, kurį yra sukūręs Peter Andersson, nors garsiniai sprendimai šiek tiek ir priminė ankščiau, tos pačios bendrovės išleistą “Tolerance”.

Išleidus albumą “Erosion” nuvilnijo didžiulė diskusijų banga, po kurios Deutsch Nepal pasitraukė į šešėlį. Lina Baby Doll koncertavo, tačiau, be kelių kasečių, šiuo projekto pavadinimu nebuvo išleista nieko daugiau. Lina sutelkė visas savo jėgas kitų projektų (Janitor, Bocksholm) kūrybai.

Tik 2002 metų rudenį, leidybinė italų bendrovė Old Evropa Cafe, CD plokštelės formatu, išleido naują Deutsch Nepal albumą “Silent Siege”. Dalį albumo sudaro anksčiau Old Evropa Cafe išleisti kasetėse kūriniai, kita dalis - naujai įrašyti. Albumas buvo pristatytas Vokietijoje, didžiausiame sunkiosios elektroninės šokių muzikos festivalyje “Maschinenfest” ir susilaukė didžiulio pasisekimo. Vėliau šio albumo kūriniai skambėjo dar daugelyje festivalių.

Po šio albumo pasaulį vėl išvydo du Linos darbai su kitais garsiais skandinavijos tamsios muzikos kūrėjais, tai yra - Janitor “Receiving a flower on mother’s day” ir Bocksholm “The sound of black cloggs”.

2003 rugsėjį, austrų bendrovė WKN, išleido 10 colių plokštelę “City of stone”. Tai paskutinis oficialus Deutsch Nepal projekto kūrinys.